ДОСТАВКА
НОВА ПОШТА: ВІДДІЛЕННЯ / КУРЬЄР / ПОШТОМАТ
Замовлення відправляємо виключно перевізником "Нова Пошта".
Якщо сума замовлення до 500 грн - доставка за рахунок покупця згідно з чинними тарифами Нової Пошти.
Якщо сума замовлення понад 500 грн - доставка безкоштовна в поштомати та відділення Нової Пошти (проте, при оформленні замовлення з розрахунком під час отримання (послуга "післяплата"), НП додатково стягує з отримувача 20 грн за перерахунок коштів на рахунок компанії, а також 2% від суми замовлення за свої постуги перерахунку)
Курьерська доставка безкоштовна якщо сума замовлення перевищує 1500 грн.
ТЕРМІНИ ВІДПРАВЛЕННЯ ТА ДОСТАВКИ
Робимо усе можливе аби замовлення, що офомлені до 14:00 були відправлені у той же день (окрім суботи та неділі, адже це вихідні дні).
Проте в залежності від завантаження терміни відправлення можуть становити 1-3 дні. Термін доставки залежить від роботи перевізника "Нова пошта".
ОПЛАТА
Оплатити замовлення ви можете за допомогою карт VISA/Mastercard під час оформлення замовлення або готівкою у відділенні компанії "Нова пошта".
Зверніть увагу! Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 4 робочих днів, якщо за цей час замовлення не отримане, воно автоматично відправляється назад. Якщо замовлення було оплачене картою на сайті, то при отриманні, зазначений в замовленні отримувач має показати документ, що засвідчує особу, або штрихкод одержувача у додатку "Нової пошти" (для заказів на суму до 5 000 грн).
Будь ласка, обов'язково перевірте посилку при отриманні у відділенні "Нової пошти". У разі, якщо ви помітили пошкодження посилки або недостачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши з представником компанії "Нова пошта" відповідний акт. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий - візьме представник компанії-перевізника.
Замовлення з доставкою через "Нову пошту" приймаються відповідно до графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова пошта" ви можете знайти на її офіційному сайті. Також ви можете відстежити статус доставки замовлення за допомогою спеціального сервісу "Нової пошти" на сайті компанії.
Якщо ваші плани змінилися, ми зможемо оформити переадресацію посилки з одного відділення Нової пошти на інше в межах міста або в відділення іншого міста, дана послуга Нової пошти оплачується клієнтом додатково.